Termeni si conditii

PhotoTOUR se angajeaza sa presteze, in cadrul fototur-urilor, servicii fotografice si/sau turistice de calitate catre participanti, denumiti in continuare beneficiari. Toate serviciile oferite sunt supuse dispozitiilor ce se regasesc mai jos si in contractul de prestari servicii ce se va incheia intre prestator si beneficiar.

Acceptarea acestor conditii se face implicit de catre Beneficiar odata cu completarea formularului de inscriere si plata avansului de 50%.

Inscrierea participantilor:

Dupa completarea formularului veti primi un e-mail prin care vi se va confirma ca sunteti in evidenta noastra. In cel mai scurt timp va trimitem un link de plata catre procesatorul de plati SmartBill. Link-ul va conduce catre factura electronica iar pentru plata acesteia aveti doua optiuni:

  • plata cu cardul, prin procesatorul de carduri agreat de platforma SmartBill, care va procesa si va emite documentele de plata,

  • plata prin transfer bancar, procesarea si documentele de plata vor fi emise de prestator, Agentia PhotoTOUR, prin intermediul platformei SmartBill

Inscrierea este considerata ca fiind valabila numai in momentul in care veti achita avansul de 50%, sau depozitul stabilit pentru tura respectiva.

Anularea/reprogramarea participarii:

Anularea participarii la una din turele noastre se poate face numai in scris la adresa: contact@phototour.ro; urmatoarele sume se vor retine pentru acoperirea cheltuielilor de organizare:

Pentru turele interne

* intre 60 si 45 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine un cuantum de 10% din valoarea totala.

* intre 45 si 31 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine un cuantum de 50% din valoarea totala.

* intre 30 si 14 zile inainte de inceperea fototurului: se va retine un cuantum de 70% din valoarea totala.
* cu mai putin de 14 zile sau in cazul in care participantul nu se prezinta la foto-tur se va retine un cuantum de 100%.

Participantii care au anulat inscrierea se pot reprograma la un PhotoTOUR ulterior, in limita locurilor disponibile, insa cuantumul (10%, 50%, 70% sau 100%) retinut pentru cheltuieli comune nu va fi returnat.

Pentru turele externe:

Inscrierea participantilor la turele externe se face in acelasi mod ca si mai sus, insa anularea participarii se face in conditii diferite:

* intre 90 si 70 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine depozitul initial pentru tura, pentru acoperirea cheltuielilor comune.

* intre 69 si 45 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine un cuantum de 50% din valoarea totala, pentru acoperirea cheltuielilor comune.

* cu mai putin de 45 zile inainte de plecare sau in cazul in care participantul nu se prezinta la foto-tur se va retine un cuantum de 100% din valoarea totala.

Acestea sunt conditii generale de anulare a participarii la turele noastre. Pentru cazurile specifice, conditiile de anulare sunt prezentate la fiecare tura.

Plata turelor externe

Pretul turelor externe este afisat in moneda acceptata in piata de valuta a regiunii in care are loc tura fotografica. Plata prin transfer bancar se poate face in lei, euro sau dolari. Daca valuta de plata este diferita de valuta in care este exprimat costul turei foto, se va percepe un comision de risc valutar in cuantul de 3% din valoarea platii.

Conditii de sanatate:

Prin completarea formularului de inscriere si plata avansului/depozitului, participantii certifica faptul ca nu sufera de boli psihice sau alte dizabilitati care ar putea crea un risc pentru ei sau ceilalti participanti. Ne rezervam dreptul de a cere o adeverinta medicala care sa dovedeasca buna stare de sanatate.
O data ce inscrierea a fost realizata, circumstantele medicale vor fi considerate exceptii de la aplicarea politicilor de anulare, numai daca se va prezenta un certificat medical relevant care sa ateste imposibilitatea de a participa. In acest caz ne rezervam dreptul ca in functie de data anularii sa returnam un anume cuantum din costul expeditiei.

Turele fotografice fiind ture cu deplasare in zone muntoase sau cu clima specifica, se impune semnarea declaratiilor pe proprie raspundere specificate mai jos.

Asigurare:

Asigurarea medicala si de accidente este obligatorie pentru toti participantii la tura/expeditie. Ulterior inscrierii, toti participantii vor primi informatii suplimentare legate de riscurile ce trebuie acoperite prin asigurare. 

De asemenea, recomandam in mod special sa se incheie o asigurare storno imediat dupa inscrierea la tura, pe baza documentelor emise de catre Agentie, care sa acopere o eventuala retragere de la participarea la tura din motive personale/medicale.

Termeni si conditii generale:

Drepturile si obligatiile Agentiei

1. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel puţin 15 zile inainte de data plecarii. Aparitia cu mai putin de 15 zile inainte de plecare a unor situatii neprevazute de Agentie si nedeterminate de aceasta, cum ar fi: schimbarea hotelului fara a avea insa o categorie inferioara, schimbarea companiei aeriene sau a orarului de zbor, determina obligatia Agentiei de a informa turistul imediat ce ia la cunostinta de modificarea intervenita. Astfel de situatii nu sunt considerate a modifica prevederile esentiale ale contractului si nu constituie motiv de retragere.

2. Poate sa modifice pretul contractului in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, a redeventelor si a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori a cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.

3. In situatia de suprarezervare (overbooking) unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de categorie superioara, fara sa modifice pretul.

4. In cazul în care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevazute în contract nu este realizata sau agentia de turism organizatoare constata ca nu le va putea realiza, Agentia este obligata sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice, fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate.

5. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:

a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;

b) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora, sau unor imprejurari pe care nici agentia de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevede sau evita (modificari de orar sau itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport, greve, cauze naturale care impiedica desfasurarea transportului/ cazarii, etc). Astfel, in cadrul organizarii curselor Charter, Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a intarzierilor curselor (inclusiv cursele charter), a pierderilor de bagaje, precum si a altor imprejurari asupra carora transportatorul aerian poarta singura raspundere.

6. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris turistului, in termen de 2 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informaţii:

a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de turist in fiecare dintre mijloacele de transport incluse in contract;

b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;

c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.

7. Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele incasate pentru aceste excursii nu se fac in numele si pentru Agentia PhotoTOUR. Preturile pentru excursiile optionale pot fi mai mari decat cele cumparate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.

Drepturile şi obligaţiile turistului

1. In cazul in care turistul nu poate sa participe la calatoria turistica, acesta poate sa cesioneze contractul unei terţe persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta in scris Agentia cu cel putin 5 zile inaintea datei de plecare. In acest caz Agentia reziliaza contractul cu turistul care cesioneaza contractul si incheie un alt contract cu noul turist. Turistul care cedează pachetul sau de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari.

2. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 15%, turistul poate rezilia contractul, avand dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.

3. In cazul in care turistul reziliaza contractul la termen, fara penalizari sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agenţie;

b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;

c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului, in cazul in care nu exista penalitati (cu exceptia situatiilor de forta majora, in care Agentia este exonerata de raspundere si nu are obligatia rambursarii valorii excursiilor).

3.1. In toate cazurile mentionate turistul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:

a) anularea s-a facut datorita nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in contract, iar Agentia a informat in scris turistul cu cel putin 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;

b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate în ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile);

c) anularea s-a facut din vina turistului.

4. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabilă, este obligat sa despagubească Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, inclusiv in cazul aparitiei situatiilor de imbolnavire a turistului, evenimente familiale ale acestuia sau alte astfel de situatii care nu sunt asimilate fortei majore. Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitătilor legale la momentul respectiv si incheierea unui nou contract.

5. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.

6. Daca pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre turist a unor formalitati suplimentare (de ex. calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele turistului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc), acesta va indeplini toate cerintele legale.

7. In cazul in care o singura persoana angajeaza servicii pentru un numar mai mare de turisti, conditiile contractului se extind in mod automat asupra intregului grup pentru care s-au achitat serviciile.

Penalizari, despagubiri

1. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si comisionul agentiei.

2. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai întoarca in Romania iar autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.

3. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca în calatorie pentru ca nu are actele în regula sau dacă este întors de la granita de catre politia de frontiera.

4. Turistul trebuie sa depună in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de inregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar cererea de renuntare nu este luata în considerare.

5. Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul dovedit de nerespectare a obligatiilor din contract.

Documentele contractului, se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:

a) Programul phototour-ului si informatii suplimentare

b) Declaratie pe proprie raspundere in ceea ce priveste starea de sanatate

c) Declaratie de asumare a riscului si raspunderii

Adresa Agentiei: 

SC Camera mm SRL – Agentia PhotoTOUR
Bdul. Valea Cetatii nr. 33, Bl. A40, Sc. B, Ap. 36, Brasov 500298, Romania
Tel: +40-368-401969; tel: +40-722-630730

Protectia datelor personale: 

SC Camera mm SRL isi asuma angajamentul fata de utilizatori ca informatiile obtinute prin exploatarea acestui site nu vor fi facute publice si nu vor face obiectul niciunei tranzactii de date cu terti.

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Vanzator numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti.

Vanzatorul garanteaza confidentialitatea acestor informatii. Fiecare utilizator are dreptul de a vedea numai propriile sale date personale pe care le-a introdus.

Site-ul www.phototour.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul Societatii.