Pentru o corecta informare si pentru a fi avizati asupra gradului de dificultate pe care il presupune participarea la activitatile pe care le organizam, am introdus simbolurile de mai jos, pe care le veti regasi in dreptul fiecarei activitati:
Fără Trekking
Trekking ușor
Trekking Moderat
Trekking Mediu
Trekking Greu
Trekking Dificil
PhotoTOUR se angajeaza se presteze, in cadrul fototur-urilor, servicii fotografice si/sau turistice de calitate catre participanti, denumiti in continuare beneficiari. Toate serviciile oferite sunt supuse dispozitiilor ce se regasesc mai jos si in contractul de prestari servicii ce se va incheia intre prestator si beneficiar.
Acceptarea acestor conditii se face implicit de catre Beneficiar odata cu completarea formularului de inscriere si plata avansului.
Inscrierea participantilor:
Dupa completarea formularului veti primi o instiintare prin care vi se va confirma ca sunteti in evidenta noastra. In functie de modul de plata – cu cardul sau prin transfer bancar – veti fi instiintati de situatia platii Dvs:
- la plata cu cardul, operatorul de plati Twistpay va procesa si va emite documentele de plata (varianta de plata disponibila doar pentru turele interne).
- la plata prin transfer bancar procesarea si documentele de plata vor fi emise de prestator.
Inscrierea/rezervarea unui loc este considerata ca fiind valabila numai in momentul in care veti achita avansul/depozitul.
Anularea participarii:
Anularea participarii pentru turele noastre interne se poate face numai in scris la adresa: office@phototour.ro; urmatoarele sume se vor retine pentru acoperirea cheltuielilor de organizare:
- intre 60 si 45 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine un cuantum de 10% din valoarea totala.
- intre 45 si 31 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine un cuantum de 50% din valoarea totala.
- intre 30 si 14 zile inainte de inceperea fototurului: se va retine un cuantum de 70% din valoarea totala.
- cu mai putin de 14 zile sau in cazul in care participantul nu se prezinta la foto-tur se va retine un cuantum de 100%.
Participantii care au anulat inscrierea se pot reprograma la un foto-tur ulterior, in limita locurilor disponibile, insa cuantumul (10%, 50%, 70% sau 100%) retinut pentru cheltuieli comune nu va fi returnat.
Anularea participarii pentru turele noastre externe se poate face numai in scris la adresa: office@phototour.ro; urmatoarele sume se vor retine pentru acoperirea cheltuielilor de organizare:
- intre 90 si 70 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine depozitul initial pentru tura, pentru acoperirea cheltuielilor comune.
- intre 69 si 45 de zile inainte de inceperea foto-turului se va retine un cuantum de 50% din valoarea totala, pentru acoperirea cheltuielilor comune.
- cu mai putin de 45 zile inainte de plecare sau in cazul in care participantul nu se prezinta la foto-tur se va retine un cuantum de 100% din valoarea totala.
Plata turelor externe
Pretul turelor externe este afisat in moneda acceptata in piata de valuta a regiunii in care are loc tura fotografica. Plata prin transfer bancar se poate face in lei, euro sau dolari. Daca valuta de plata este diferita de valuta in care este exprimat costul turei foto, se va percepe un comision de risc valutar in cuantum de 3% din valoarea platii.
Conditii de sanatate:
Prin completarea formularului de inscriere si plata depozitului, participantii certifica faptul ca nu sufera de boli psihice sau alte dizabilitati care ar putea creea un risc pentru ei sau ceilalti participanti. Ne rezervam dreptul de a cere o adeverinta medicala care sa dovedeasca buna stare de sanatate.
O data ce inscrierea a fost realizata, circumstantele medicale vor fi considerate exceptii de la aplicarea politicilor de anulare, numai daca se va prezenta un certificat medical relevant care sa ateste imposibilitatea de a participa. In acest caz ne rezervam dreptul ca in functie de data anularii sa returnam un anume cuantum din costul phototour-ului. Pentru situatii nepravazute aparute inaintea turelor noastre externe, va sfatuim sa incheiati polite de asigurare storno pentru returnarea cheltuielilor aferente serviciilor turistice achitate.
Declaratie pe proprie raspundere:
Turele fotografice externe organizate in zone muntoase sau cu clima specifica impun semnarea unei declaratii pe proprie raspundere, prin care se certifica faptul ca participantul este constient si isi asuma dificultatile si riscurile pe care tura le presupune. In urma inscrierii si achitarii avansului, participantii vor primi prin email formularul declaratie, ce va trebui completat si semnat in original. Aceasta declaratie este parte a contractului ce se incheie intre agentie si participant.
Asigurare:
Asigurarea medicala si de accidente este obligatorie pentru toti participantii la turele externe. Ulterior inscrierii, toti participantii vor primi informatii suplimentare legate de riscurile ce trebuie acoperite prin asigurare.
Pentru situatii nepravazute, va sfatuim sa incheiati polite de asigurare storno pentru returnarea cheltuielilor aferente serviciilor turistice achitate.
Termeni si conditii generale:
Drepturile si obligatiile Agentiei
1. În cazul în care Agenţia este nevoită să modifice una dintre prevederile esenţiale ale contractului, are obligaţia să informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data plecării. Aparitia cu mai putin de 15 zile inainte de plecare a unor situatii neprevazute de Agentie si nedeterminate de aceasta, cum ar fi: schimbarea hotelului fara a avea insa o categorie inferioara, schimbarea companiei aeriene sau a orarului de zbor, determina obligatia Agentiei de a informa turistul imediat ce ia la cunostinta de modificarea intervenita. Astfel de situatii nu sunt considerate a modifica prevederile esentiale ale contractului si nu constituie motiv de retragere.
2. Poate sa modifice pretul contractului in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, a redeventelor si a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori a cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
3. In situatia de suprarezervare (overbooking) unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de categorie superioara, fara sa modifice pretul.
4. In cazul în care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevazute în contract nu este realizata sau agentia de turism organizatoare constata ca nu le va putea realiza, Agentia este obligata sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice, fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate.
5. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu excepţia urmatoarelor cazuri:
a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;
b) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora, sau unor imprejurari pe care nici agentia de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevede sau evita (modificari de orar sau itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport, greve, cauze naturale care impiedica desfasurarea transportului/ cazarii, etc). Astfel, in cadrul organizarii curselor Charter, Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a intarzierilor curselor (inclusiv cursele charter), a pierderilor de bagaje, precum si a altor imprejurari asupra carora transportatorul aerian poarta singura raspundere.
6. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris turistului, in termen de 2 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informaţii:
a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de turist in fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract;
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta care sa îi permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;
c) pentru calatoriile minorilor neinsoţiţi de parinţi, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.
7. Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele incasate pentru aceste excursii nu se fac in numele si pentru Agentia PhotoTOUR. Preturile pentru excursiile optionale pot fi mai mari decat cele cumparate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
Penalizari, despagubiri:
1. In cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum şi comisionul agentiei.
2. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai întoarca in Romania iar autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.
3. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca în calatorie pentru ca nu are actele în regula sau dacă este întors de la granita de catre politia de frontiera.
4. Renuntarea la pachetul de servicii turistice se face doar prin email trimis catre agentie.
5. Agentia va acorda despagubiri in funcţie de gradul dovedit de nerespectare a obligatiilor din contract.
Documentele contractului:
Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:
a) Programul phototour-ului si informatii suplimentare
b) Declaratie pe proprie raspundere in ceea ce priveste starea de sanatate
c) Declaratie de asumare a riscului si raspunderii
Politica de securitate a datelor cu caracter personal:
Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Prestator numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti.
Prestatorul garanteaza confidentialitatea acestor informatii. Fiecare utilizator are dreptul de a vedea numai propriile sale date personale pe care le-a introdus.
Site-ul www.phototour.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul Societatii GOfoto SRL
Contact:
SC GOfoto SRL poate fi contactata la:
Adresa: Str. Valea Cetatii Nr. 33, Bl. A40, Sc. B, Ap. 36, Brasov 500289, Jud. Brasov
Telefon: 0368-401 969
Email: office@phototour.ro
SC GOfoto SRL isi asuma angajamentul fata de utilizatori ca informatiile obtinute prin exploatarea acestui site nu vor fi facute publice si nu vor face obiectul niciunei tranzactii de date cu terti.